3D Max

3D Studio Max dünyada en çok kullanılan üç boyutlu grafik ve animasyon programıdır. Üç boyutlu programlar ile filmlerde ve reklamlarda görülen birçok görsel efekt yapılabilir. Bunun dışında 3D Max ile boyutlu modelleme, kaplama, aydınlatma da yapılabilir.

3D Studio Max kısaca 3D Max’da anlatılan konular, – 3ds Max’in tarihçesi kullanıldığı yerler amacı ve hangi programlarla beraber çalışabileceği hakkında bilgi

– Arabirim öğeleri, menülerin kullanımı, araç çubuklarını, viewportları kullanmak, command panelinin ve quad menülerin kullanımı

– Aksonometrik ve perpective görünümleri, ortografik ve izometrik görünümler viewportları fare çarkıyla yönetmek, adaptive degration özelliği, ızgaraları görüntülemek

– Viewport arka planlarıyla çalışmak , viewport arka plan görüntülerini yüklemek, viewport arka plan animasyonları yüklemek modeller için referans görüntüler eklemek

– Dosyalarla ve Xreflerle çalışmak, dosyaları açmak, dosyaları kaydetmek, nesneleri birleştirmek ve değiştirmekdosyaları yedeklemek dosyaları yedeklemek, Auto backup özelliğini ayarlamak

– Harici nesneleri referans olarak kullanmak, desteklenen formatları ihraç etmek, Asset browser aracını kullanmak, resource collector yardımcı programını kullanarak dosyaları bulmak

– File link manager yardımcı programını kullanmak, sahne bilgilerini görüntülemek dosya özelliklerini görüntülemek. Chek in ve Chek Out komutları ile vault dosyalarını açmak bir vault birleşeninin düzenlenmesi

– Costimize User Interface penceresini kullanmak, araç çubuğunu özelleştirmek, Qaud menüleri özelleştirmek

– Modify panelini özelleştirmek, özel arabirimlerle çalışmak, özel arabirimi kaydetmek

– Varsayılan arabirim ve özel birimler arasında geçiş yapmak, sistem birimlerini seçmek, costum generic birimlerini kullanmak

– Gamma tercihleri, rendering tercihleri, animasyon tercihleri, ters kinematik tercihleri, gizmo tercihleri, radiosity tercihleri, mental ray tercihleri

– Nesnelerle çalışmak, create menüsünü kullanmak, create panelini kullanmak nesneleri adlandırmak, renk atamak

– Color clipboard yardımcı programını kullanmak, farklı oluşturma yöntemlerini kullanmak

– Nesne parametrelerini değiştirmek, hataları geri almak ve değiştirmek, primitif nesne tipleri, standart primitief nesne katagorileri

– Extended Primitives katagorisi, nesne parametrelerinin değiştirilmesi, AEC nesnelerini kullanmak, nesneleri seçmek, seçim filtreleri

– Nesneleri edit menüsünü kullanarak seçmek, birden fazla nesne seçmek, paint selection region aracını kullanmak, seçim kümelerini kitlemek

– Adlandırılmış seçim kümelerini kullanmak, adlandırılmış seçimleri düzenlemek, geçerli seçimi izole etmek, başka arabirimlerde nesne seçmek, nesne özelliklerini ayarlamak

– Nesne bilgilerini görüntülemek, görüntülemek özelliklerini ayarlamak, rendering kontrollerini ayarlamak, motion blur efektini etkinleştirmek

– Advanced lighting ve mentelray panellerini kullanmak, User defined panelini kullanmak, nesneleri gizlemek ve dondurmak

– Display floater iletişim kutusunu kullanmak, display panelini kullanmak, Object culling yardımcı programı, layer manageri kullanmak

– Katman listesini kullanmak, nesneleri taşımak, nesneleri döndürmek, nesneleri ölçeklemek, dönüşüm düğmelerini kullanmak, dönüşüm gizmoları ile çalışmak

– Gizmo tercihlerinin ayarlanması, tranform type-in iletişim kutusunu kullanmak, durum çubuğu type-in alanların kullanımı, dönüşüm yöneticileri

– Pivot noktasının konumlandırılması, pivot noktalarının hizalanması reset x-form yardımcı programını kullanmak, align komutlarının kullanımı, nesneleri hizalamak

– Quick align aracını kullanmak, ızgaraları kullanmak, yeni ızgaralar oluşturmak ve etkinleştirmek, autogrid özelliğini kullanmak

– Snap seçeneklerinin kullanımı, seçeneklerin ayarlanması, nesneleri klonlamak, shift ile klonlama yöntemi, copy instance ve referance kpyaların mantığı

– Miror komutunun kullanımı, snapshot komutunun kullanımı, spacing aracını kullanmak, clong and align aracının kullanımı

– Nesne dizileri oluşturmak, nesneleri gruplamak, çözmek, nesnelerin eklenmesi ve ayrılması, montajların oluşturulması.

 

Adres : Atatürk Bulvarı No:94/14 (Kat 7) Kızılay/Ankara

Tel : 0312 418 94 94 – 532 711 57 57 Ahmet Aydınalp

viewporntube indobokep zerocar classicrentcar informasiku pontitravel pontiarmada